Thursday, July 10, 2014

Worldcup 2014

assalamualaikum final!!
i'm ARGENTINA fan n i'm very excited
speaking u! haha, excited sgt nie
wlaupun aku agak xpuas hati ngn game subuh tadi
tapi aku rasa aku tau kenapa diorg play safe
sbb diorg nk kan penalti! mgkn itu kkuatn diorg
xpa2!! janji semua gol!!

terima kasih Sergio Romero
sbb jd the best keeper mlm tadi
safe penalti player2 belanda

lg best klu Di Maria dpt turun pdg sekali
nie nmpk muka kt tmpt duduk je
xpela, injured kn..hrp2 cepat sembuh!

dear Lionel Messi
good job! love u! ehhh

tapi Argentina berada kt atas bukan d sbbkan ada messi
tapi sbb memang diorg layak, aku xrasa messi je yg kuasi bola
good luck for final!!!
tolong kalahkan german!
our musuh tradisi!!

tak sabar mnantikan perlawan akhir worldcup 2014!
isnin jam 0400

maaf!! baju 2010 je mampu!

sekian dari saya peminat setia SELANGOR! #ehh 

No comments:

Post a Comment