Saturday, July 19, 2014

iftar ngn kesayangan!!

alhamdulillah!
stlh skian lama xdpt makan sme2 ngn diorg
finally rini dapat gak, rndu sgt kat bdk2 nie

 dulu brtiga!

 dan budak nie pn baru 2tahun time tu
masa kami sme2 tinggal kt rumah pusaka atok nie

skang!!!
dh br4 kut, dh da yg lg kecik!!


yg paling kecik nie pun dh stahun 8bulan
ya ALLAH comel sgt! syg nurina sgt2
last jmpe ritu, bdk ni bru reti mrangkak kut
skang dh pndai mkn ayam goreng sndiri
dia punya gelak, dia pnya senyum! rasa nk ggit!!
bila dia snyum, sama mcm kakak dia, c baby tu
eh! skang dh xpnggil baby, pnggil kak nisa katanya

niela 1st time spnjg pose nie ak dok mkn lama sgt
smpai xperasan dh kul8, ralat sgt lyn bdk2 kcik nie
rasa nk cium diorg lama2!! smua dh besa2
along dh tingkatan 1, smbung tradisi study kt samtaj
angah..emm! xsilap drjah 5 rasanya, dia smart studnt
nisa dh 5tahun, dh jadi kakak dh tp prgai cm aku, otai sgt
almaklumla, atas2 abg kn..dok ikot sgt prgai abg dia
pling comel, solat xpkai telekung..katanya tlkung yg k.leha bg trtinggal

ha!! ok cite psl diorg smpai esok pn xabis
nie menu iftar tadi! sedap wehhh!!
kari ayam, pecal, aym goreng n kgkung tumis


bila mkn ramai2! teringat plak brbuka pose 2012
kat kangar! sumpah rindu sgt
tahun nie xdpt pn brpose ngn dia
tahun lepas dia blek cni time pose
tahun nie, klu dia blek pn, msti dia xnk jmpe aku
sape la aku d hati diakan..mgkn hnya sampah
tula solihah! xreti brsyukur dgn ape yg ada
smga ALLAH bg aku 1pluang utk btolkn smuanya
inshaALLAH! aku yakin dgn janji ALLAH


No comments:

Post a Comment