Sunday, July 6, 2014

kawan

hari nie aku nk try tukar mood! 
mood utk ingat mmbe2 kat upnm
upnm! hemm percaya atau tidak, aku benci upnm
ye! ak dh benci, benci sgt2! benci dunia askar yg mnjadi cita2 aku dulu
kenapa aku benci?? sbb dunia nie wat aku jauh dari cinta hati aku
ok STOP!!! kan aku ckp, aku nk tuka mood rini

aku nk cite psl mmbe2 HR aku, "infinity" katanya
mana dtg INFINITY nye pn aku xtau,
kami br8, anis, amira, elin, ruby, oya, teha, anis nabila


aku xtau pe yg istmewanya diorg
tpi ktorg rapat sbabbbb emmmm, aku pn xtau
sbb ktorg always 1kelas kut, 1bilik, mgkin...
percaya atau x, sbnrnye dlm kmi 8org nie
aku la yg pling xrapat skli ngn diorg
y??
sbb aku sllu ngn dunia aku, 
hidup aku always d atas katil, tido, hadap laptop
dan diorg pun xberani nk kcau aku, lg bila aku tido xingt dunia
maksudnya aku mmg tngh dlm dunia aku sndiri
paling diorg cuak, nk kjutkn aku, nsb baek ada anis
dia sorg je brni kejut aku wehh, tu pn sbb dh biase time asasi
kcian diorg, sllu kne maki ngn ak klu wat bising
aku ni jenis baran xtntu psl, bila stress aku tido, bila tido kne kacau
mmg berubah menjadi harimau la kau
!!soryla!!

7pic kat atas nie tanda 7paper ktorg ambik sem nie
setiap hari nk brtema, smpai aku xtrmmpu nk fllw tema2 tu
smpai hari ke4 aku dh pkai wana yg jauh beza ngn diorg
bila aku stress wat kepala sndiri, gitula jdnye..

nie pic feberet aku!

nie 1st time ktorg lepak mlm2 sme2
time nie ktorg kat bukit ampang
dan mlm nie gak aku tnjk prgai sbnr aku kt diorg
prgai yg aku xpnh tnjk kt mmbe aku yg laen
ape dia?? haha! bia diorg ja tau
dan itula aku! terima la aku seadanya ye kwn2
aku tau aku jahil, tp aku nk bg tau korg, aku xpnh nk sldung2 diri aku
bia org tau siapa aku tp aku brpegang pd 1benda
bpe byk ilmu dan pnglmn yg kita ada,
 xbleh d nilai dgn bpe pnjg tudung mnutupi dada

makin merapu aku nie! next2 entry plak la aku smbung cite lg! 
this is me! siti solihah mohamad ali gandi

No comments:

Post a Comment