Monday, July 7, 2014

brbicara mengenai hati
bila d ajukan soalan, awk xnk kat sy ke
awk nk ke kwin ngn sy? awk nk ke jd mnantu mak sy?
ya ALLAH! mgkn itu soalan yg pling hapy utk pmpuan sptotnye
tapi x bg aku, hati aku makin sakit, sakit sgt
klu la soalan tu yg msh d tanyakn ahmad firqin kpdku
yes! i do syg tpi bukan dia

beratnya rasa hati bila perlu brterus terang 
lg berat bila aku kena sedar yg hanya ahmad firqin d hati
ye! wlau pe pun dh jd, wlau mulut kata benci
hakikatnya d sudut dlm hati aku msh ada dia
hanya dia dan xmgkn ada pengganti dia

hati aku dh lama trtutup
klu betulla hdup aku utk mngejar kmanisan ak sndiri
dah lama hati aku nie brubh, dh rmai yg ada kt hti nie
aku tau aku lalai, aku buta trlalu tksub mngejar enjoy
enjoy yg d cari knonnye utk mnghapy kn diri smpai lupa ksensaraan dia
tpi hapy mana siti solihah nie? enjoy mana?
bia diri aku je yg tau jwpn tu, org xkn fhm n xmgkn fhm
aku yg lalui smua bnda nie, sejak aku masuk dgree
dah 10 bulan, sakit, derita, aku sorg yg rasa

ye! aku pmpuan yg mudah trlena apabila d belai
tp ksih, syg, cinta aku xsmurah yg kau sangka
aku tau spe cinta hati aku, aku tau diri aku milik siapa
kdg2 aku leka tp xbrmakna aku mahu trus trlena
mgkin kau mncari ksmpurnaan hidup dan aku bukan orgnya
ye..aku xmmpu nk mnympurnakan spe2 malah mnyushkn lg ada
klu dh nama sampah, smpai bila2 pun tetap jd sampahkan
sampah nie wlau d mandikan ngn prfume pn, dia tetap brbau

hanya mampu brdoa pd tuhan
agar sampah nie dpt d bersihkan hatinya
d kuatkn imannya dan aku xmintk byk
hanya 1, kmbalikan dia pada aku
cukup itu dan aku xmahu lebih
wlau aku xpksa mngorbankn ssuatu, aku rela
cukup la aku mnjadi keji dan hina
tapi aku juga xmahu mnjilat ludah sndiri
mnipu diri mngatakan benci 
hakikatnya hanya dia d hati!!

No comments:

Post a Comment