Monday, July 14, 2014

14july

fuh!! penat!!!
sprti puasa2 sblm nie, keje aku teman akak cri baju
tahun nie laen ckit sbb cri baju yg sama ngn laki dia
baju melayu dh da, guna baju time diorg kawen dulu
 punya sush nk cri wana same, tula! kwen wana pelik2 lg
finally setelah 2hari mncari, dapat gak!
hanya 1design n 1saiz je ada
nsb la akk aku nie laupn prgnt tp xnmpk
so saiz xkisah la sgt, leh pkai saiz cm sllu

d sbbkan lama sgt xkluar ngn akk
mcm2 cite keluar, pmpuan kn..gosip je
tp ktorg xgosip pn, cite psl life masing2
mulut aku xabis sbut nama AFZ! smpai akk tegurla
"ko rindu sgt ke kat dia? asyik sebut je"
aku hnya mmpu trsenyum, TUHAN je yg tahu
biala dia trsimpan d sudut hati yg dlm nie
lgpun xde spe kisah pun psl diri aku dah
diri xd perlukan, so try hard tipu diri jela kn
asal leh ukir senyuman d bibir pn dh syukur sgt

enough!
ok! pagi tadi aku g bwk mak ke klinik
klu ikotkn dia kena tahan wad tp cm biasela
dia snggop brgaduh ngn doktor spya xkena tahan
ikot mak la klu rasa kuat, susah gak klu kena tahan wad
alhamdulillah la xde pape, ambik ubat je, bpe kali kena cucuk tadi

now! dh penat sgt
tadi beli durian, teringin sgt wehh
bila beli durian, ofcse tringat prstiwa ngn AFZ kt miri
tapi hanya tinggal kenangan!!! sayang! sy rindu awk sgt2
dh la! nk tido jap, penat sgt10x!! good nite! #ehhh


No comments:

Post a Comment