Saturday, July 19, 2014

knp BKQ??

terlalu ramai sgt yg brtanya knp nama fb aku 
"Siti Solihah Bkq"

nie ha jawapannye! sbb moto ak BKQ
asalnya nama fb aku just siti solihah
tapi ramai sgt nama tu kt fb kan
so aku try cri nama yg senng utk org cari
d sbbkan masa tu baru dpt moto
aku terus letak je flat moto aku
bukan nk tnjuk rempit ke ape
sbb aku bukan minah rempit

since dec 2009 until now
aku xpenah tuka nama fb tu
mgkin smpai bila2 mmg kekal ngn nama tu
kecuali laki aku yg suruh tuka..laki??
kawen ke ak nie

alang2 dh cite psl moto aku..
ha! nie dia my baby..
dh dekat 5tahun dh, byk jasa dia ngn aku
sana cnie aku usung dia tp xsmpai upnm lg
oneday inshaALLAH!

moto nie byk sgt kenangan weh.
kenangan ngn cinta hati pun ada
sbb tu ak jaga moto nie elok2,syg sgt
tiap kali bawak moto nie, msti aku ingt kat dia
rindu sgt2 weh!! rindu nk jalan2 naek moto ngn dia
awk! awk xrndu ke nk balik kg sy?? emm
xpla, da rezeki kita dating naek BKQ lg k
apa pun jadi i still love u my dear!

tumpang lalu!

xoxo publish! =)

No comments:

Post a Comment