Tuesday, July 15, 2014

cerita yg berbeza

zafirah izzati
new friend but very close
tiap kali aku chat ngn dia, msti aku nangis
y?? sbb aku sllu letakkn dia sbgai AFZ n aku ngn azfar
laupun cerita yg brbeza tp ksedihan yg sama 

wlaupun aku xrapat ngan azfar tp aku kenal hati azfar
dia sama, sama mcm aku, sgt mnyintai zafirah izzati
menyintai lebih dari segalanya, cuma hati kami nakal
selalu mmbuat onar dlm prhubungan, mnguji ksetiaan

klu aku boleh bg hati aku kat azfar, ak dh bg dh
aku nk dia rasa pe yg aku rasa skang spya dia fhm
fhm betapa sakitnya hilang cinta hati, betapa bencinya pd diri
wahai sahabat! aku tau kau mnyintai dia sama cm aku mnyintai AFZ
tapi cara kita layan mereka salah, kita totaly salah!
diorg perlukan kita, diorg cme nk kita knp kita prlu mnduakn diorg
mgkn cerita kita brbeza tp hati kita mgkn sama
sedarla shbt! aku xmahu kau rasa ksakitan yg aku rasa
sakit! sumpah sakit! smpai skang aku xleh bangun lg
aku xmmpu hadapi realiti khidupan, aku xmmpu trma takdir
cmna kau nmpk lemahnye aku, adakah kau yakin kau mmpu mnhadapinya?

kau masih ada peluang sahabat!
jgn kau sia-siakan! pluang tu xkn dtg lagi
skang! hanya ALLAH tmpt aku memohon agar d pnjgkn jodoh
jgn cri ksmpurnaan sahabat! cukupla kita btolkn ksilapan


No comments:

Post a Comment