Wednesday, July 16, 2014

respect!

"tahukah kamu kenapa aku nampak segak, bergaya dan berjaya? itu semua dorongan dan semangat isteriku. Sungguh aku sangat berdosa kalau aku harus curang dengan seseorang hanya mengagumiku kerana keadaan aku sekarang yang sudah berjaya. kamu menyukai aku dengan tidak ikhlas. kau hanya melihat penampilanku semata. padahal ada seseorang yang tersayang di rumah yang telah bersusah payah mendorong aku agar selalu tampik sebaik mungkin. dia adalah isteriku yang tercinta. kalau kamu menyukai aku, ertinya kamu tinggal memetik hasilnya dan cara ini tidak pernah abadi. tahukah kamu aku memulai ini dari 0 dan isteriku yang selalu mendampingiku di kala susah, gelisah dan berjaya seperti ini. tahukah kamu isteriku yang selalu mendoakan kejayaanku hingga aku mampu menjadi seperti ini. kamu memang cantik tapi HATI ISTERIKU LEBIH CANTIK"


*kagum aku sekiranya masih ada lelaki seperti ini, tidak mencari kesempurnaan, hanya yakin dengan kemampuan yg ada*

*yakinlah dengan dia, mgkin kini derita yg kau rasa tapi manisnya xterkata*

*insyaALLAH! janji ALLAH itu pasti*

No comments:

Post a Comment