Tuesday, February 8, 2011

tampal..??

cek gigi,,cek gigi
ari nie aku kene cek gigi..

rehat tadi seperti biase
aku makan bekalan yg tersedia
ari nie mak aku bekalkn
nasi lauk ayam msk kicap
dan
sambal TEMPOYAK
sungguh nikmat menikmatinye

masa ke2 selepas rehat,,tibelah subjek sejarah
belajar d perpustakaan
mase tu perut aku memulas-mulas
dalam masa yg sama kene panggil tok
CEK GIGI..

aku menggigil selepas tamat kelas
sebab trpaksa mendengar taklimat dari cg Haza
dalam perut ku bagai terdapat 2ekor
RAKSASA yg sedang brgaduh


alhamdulillah...
lega,,masa untuk cek gigi pula
benda yg paling aku takut
doktor tu trhidu bau durian dari mulut aku

nasib baek xde bau..
hehehe
doktor ckp gigi aku elok
cume kene jaga ngan lbih prihatin
tapi.....

aku mintak doktor tu tampal gigi aku
gigi aku ade yg belubang
sgt tak selesa
mmg xsakit tapi NILU sgt2
arghhhhh...
bile ptg,,belajar subjek prinsip akaun
d sebabkn aku nie sorg
MATA DUITAN
sakit gigi pun lupe!!
aku mampu jadi KAYA
kalau aku belajar bersungguh-sungguh
dan mendapat 10A+

!!!!!.....INSYAALLAH.....!!!!!


No comments:

Post a Comment