Saturday, February 5, 2011

2januari 1990 with 7jun 1994

air mataku kini jatuh
seorang sahabat yg aku rindu
masih mengingati aku..
aku tau dia marah atas apa yg aku lakukan
maafkan ku sahabat


AMER
 dulu dia hanya pekerja lori ais
tapi aku ikhlas berkwn ngan dia
ramai yg ckp
kawan
 tak kenal pangkat dan harta
semakin lama kami makin rapat
kongsi hobi sama2
gelak tawa bersama sweet sgt


ujung tahun 2009 dia mendiamkn diri
kenapa?? 
  sebab dia ingin mengubah kerjaya nya
dia berjaya masuk ke
PULAPOL KL

selepas 6bulan dia menamatkan latihan
dan bertugas di Raub, Pahang
pada awal bulan6 dia dpt brpindah ke
IPD PETALING JAYA

tapi..
dlm masa yg sama
ada 1mslh yg timbul
dan membuatkn kami jauh


....ALHAMDULILLAH....

tarikh 05febuari 2011 (03:07am)
bukti dia masih mengingati aku
sayang aku terhadap dia tak penah pudar



No comments:

Post a Comment