Monday, February 14, 2011

Sahabat 3LAYer…?????

Sahabat merupakan kawan ketika suka dan duka
3layER???
Yang aku tahu cume 3layer tea

 
Minuman kegemaran aku bila lepak d kassim
Kassim????
Restoran mamak yg terletak d sungai besar

……tapi…..
Sahabat 3layer adalah shbat yg sama2 melepak ngan aku kat kassim


Melayu

NASHRUL FITRI b. MOHD ASRI
-nash-
Seorang yg suka simpn dalam
ramai yg menganggap kami
pasang kekasih kerana trlalu rapat
Aku penah wat dia xtgur aku hmpir 3bulan
Alhmdulillah,, ALLAH meredhai pershbtn kami


India

MOHD SOFWAN b. ABDUL RAHIM
-black-
Seorang yg periang
Aku xpenah tngok dia sedih
Sgt gila n suke panggil org laen gila
Aku penah suka die time die baru2 masok
Perasan suka tu yg membuatkn kami rapat sbgai sahabat



Cina

MOHD SAFWAN b. ROSLAN
-wan-
Seorang yg alim
Aku susah baca sikap die
Ikot mood,, klu xok aku maen2 pn leh wat die marah
Ayat dah la sentap
Haha,, tapi dia selalu lepak umah aku
Mak aku dah xkisah lgsg



Itulah MEREKA


 
……dan……

Inilah KAMI yg suka menggila



Walaupn aku seorang saja yg bergelar
Perempuan
Tapi mereka tetap brkwn ngan aku tanpa segan silu
Kami selalu berjumpa klu ada mslh
Berbncg n selesaikn brsama
Berkongsi rhsia,,bercite kisah hidop
Andai kami bertemu,,
1hari pun xcukup tok bersembng





Mereka selalu membuatkn aku hapy
Mereka sntiase ada bile aku kesedihan
Mereka mrh aku bila aku wat salah
Mereka bagi aku semangat
Yang paling penting
Mak aku tak penah larang aku untuk tros brkwn ngan mereka
Cume black je yg tak rapat ngan mak aku
Die pnh jumpe sekali je ngan mak ak..
Mungkin faktor jarak umah yg jauh kut

Khas tok korang =)

AKU SAYANG KORG SGT2
HARAP IKATAN PERSAHABATAN KAMI TIDAK PUTUS



No comments:

Post a Comment