Monday, February 7, 2011

riben mErAh..!!

riben itu yg menjadi pembakar semangt ku..
bila ia sudah kelihatan
aku pasti akan merentasinye
itulah
GARISAN PENAMAT

setelah membazirkan garam mineral
aku kini d gelar
PEMENANG
pemenang d antara pemenang2

sejarah diriku tercipta lagi
apabila nie kali ke2 aku berjaya bergelar
JOHAN
(bukan riak cume bangge ngan pencapaian sndiri)


bila PINGAT d kalungkan
merekalah yg paling gembira..


 seikhlas bicara buat:
TERIMA KASIH  
-ustaz shahruddin atas pemberian RM5 
sgt berMAKNA.. 
-cg kamarulzaman atas pemberian RM1 
dan isikan minyak moto kesayangnku..
cabaran cg menjadi PEMANGKIN saya.. 
-cg firdaus sebb bagi REDBULL free..
hehe 
-kwn2,,cg2
ucapan tahniah anda
sgt berHARGA..


aku cuba menjadi yg terbaik di dalam semua yg terbaik
aku cuba tarik perhatian semua org agar diri sentiasa di ingati



No comments:

Post a Comment