Tuesday, February 22, 2011

Saya dan aktiviti d sEKOLah SayA…!!

Tahun nie aktiviti aku bermula dgn mengadakan mnsyuart,,,
terdiri drpd pljr2 form5..
alhamdulillah smua bg respon yg baek laupn last2 minit aku bg tau diorg..
Kami telah wujudkan 1majlis tingkatan 5 (MTL)..
Pencentus idea untk mwjudkn kmbli
MTL d SAMTAJ

 Mahsuri (pA aku dan merangkap bini aku)

Hari kejadian khamis(20/01/2011) tngh cuti thaipusm..
aku jnji kul11,, skli nye kul11 tula aku trbngun dari tido..
mcm org gile d watnye..haha nsb baek la smpai2 bdk2 xrmai lg,,
mnyesal gak la sbb xknci jam time tu..
Xpsl2 kene prli dek mereka2…

Ahli jawatankuasa MTL


 
Antara ahli2 MTL


Keamanan untuk semua

Sekarang nie MTL ngah sebuk ngan sesi ukur mngukur bdn..haha 
aku dan suri hari2 bsing psl duit deposit baju tshirt kami..
tapi aku ase mereka bagus sgt,,
sebb mmberi kerjasama yg spenuhnye
tu pun sbb xnak aku mmbebel kut..haha

…………………………………………………..

Hujung bulan1,, aku sebok ngan aktiviti umah sukan..
aktiviti ptama merentas desa.. 
aku sgt pelik sbb tahun nie aktvti nie sgt lah cepat..
pastu xleh nk lgsg kn aktvti belah pgi..PPD nye arahan 
tapi d sebb kan petang hujan,
kami trpaksa mnjlnkn nye d sblh pagi gak, jumaat(28/01/11)..
pagi tu gak de mjlis pnympaian hdiah..best sgt..
knp???
Bce la post2 dari aku sblm nie..

 Gembira tanpa kenal erti penat

Johan dan naib johan L&P menengah atas telah d bolot oleh firqah ABU BAKAR ‘rumah merah’ (firqah aku latu)



…………………………………………………..

Minggu lepas aku sebuk ngan sambutan maulidul rasul..
mula2 xnk join sgt sbb aku xde jwtn 
tapi d sebb kn sgt kecian ngn mereka2 aku tlg la wat banner,,
sgt tnsion gak la time hari kejadian, jumaat(18/02/11)..
aku dtg2 scol ngan serba merah tetibe bdk2 ckp banner xsiap lg..
mmg hangin 1 badan la,, dlm otak dok pikir
‘ape yg mereka buat d hostel’
‘xckup ke ahli2 firqah abu burn tok cat banner nie’
siap sumpah jmpi serampah n dah pikir yg 
ktorg akan klh dlm prbarisan lg tu..

Banner kami sgt comot,, 
tapi syukur Alhamdulillah berkat cg2..
kami menang dan kelebihan kami cume pd selawat..
mereka kata suare kami padu n serentak…haha,,
suke2 walaupn aku hanye sebagai budak belon..
tapi gembira sgt, cat yg meleleh kat baju aku 
menjadi bukti kemenangan kami

Yg tengah itu adalah aku


Comelnye aku..!!


Siti solihah&Farezatul nadira

…………………………………………………..
 
Minggu depan de prtandingan amal islami seprti tahun lepas aku masuk acara yg sama..
acara ape ek??
Tungguuuuuuuuuuuu……….!!!

 

No comments:

Post a Comment