Tuesday, April 26, 2011

hitam dan putih...!!

wah..!!
penatnyer
baru je abis drpd kejohanan bola tampar MSSD sabak
selang sehari lepas balik dari kem...
tadi SAMTAJ dpt tmpt yg
ke5

agak membanggakan gak
sbb kami kalah brmaruah

31-19 
Samtaj vs Sam1
31-20
Samtaj vs Smka SL
22-31
Samtaj vs SMK SB
23-31
Samtaj vs Sbpi Saber

kejohanan nie strt tol2 shri pas kem
kem yg menggembirakan
keputusan yg membanggakan
sahabat yg tak dapat d lupakan
time kem negeri sabak mendapat tempt ke2 keseluruhan
beza 1mata je ngan daerah klang

kami memperoleh:
emas
kawad hos menyelamat kering (P)
kawad hos basah (P)
perak
kawad hos basah (L)
gangsa
kawad hos menyelamat kering (L)

laupun sasaran 3emas xtercapai
tapi kami tetap menerima ganjaran dari jurulatih
sblm balik kami singgah d pntai morib
best sgt2 bile dpt kluar ngn kadet sabak 2011
kami mencipta kenangan brsama-sama




baru 2ari xjmpe diorg..
rindu asenye
bile la ktorg nk wat rnion ek
xsabar asenye


29-31/04/2011
pemilihan kadet bomba selngor tok wakil negeri
22org kadet sabak fllw pmilihn nie
harap2 ktorg smua dpt..
amin..

yang mnjadi mslh nye skang
muke aku dah cam mayat rentung
xbermaya sgt2

 !!!...bdk xterurus..!!!

akak aku ckp muke aku dah mengalahkan org sakit
bkn setakat muke je
tekak aku lgla teruk
perit yg amat smpai xde suare nk brckp
tnsion2 tapi xpela
nie smua cobaan kn

Setiap dugaan pasti ada hikmahnye
Setiap cabaran pasti tuhan nak bagi yg trbaek tok kite
Setiap ape yg aku lakukan pasti ade sebabnye
Aku memenatkan diri agar dapat melupakan dia


No comments:

Post a Comment