Monday, May 2, 2011

notis PEMberitahuan..!!!

masa demi masa
hari demi hari
bulan demi bulan
kejayaan demi kejayaan

alhamdulillah
bersyukur pada tuhan
kerana telah menciptakan plbagai ujian dan dugaan
dugaan yg mengajar aku erti kehidupan

terima kasih ya ALLAH
kerana telah mnciptakan seorang insan yg sntiasa memahami aku
ibuku adalah satu2 insan yg trbaek dlm hidupku
terlalu besar dosaku padanya

walaupun dia trpaksa tinggal kseorngan d rumah
dia tetap membenarkan aku untk mngikuti stiap aktvti luar
kerjaan besar aku tahun nie
berkat doa dari ibuku...

tepat jam 1400 aku mmbuka notis ini

rasa nak menangis
nak menjerit
semua ada
laupun dah biase ngan stuation nie
tapi tahun nie laen cikit
sbb aku kene jalani sesi pemilihan

5-7/05/2011
12-14/05/2011
latihan pusat d balai bomba sksyen15 shahalam

19 dan 26/05/2011
persiapan pergi dan balik dari kem kbngsaan

20-25/05/2011
kem kebangsaan d hutan bandar, skudai, johor

semoga segala aktiviti berjalan lancar
laupun badan xsihat
dada ase nak pecah bile batuk
aku tetap teruskan pejuangan
demi mncari ilmu ILLAHi
dan pengalam diri



Ilmu ALLAH yg aku dapat hanyalah sehalus zarah
Aku ingin mengenali kebesaran ALLAH semampu diri
Semoga ALLAH memberkati niat ku ini

No comments:

Post a Comment