Tuesday, May 3, 2011

feVEr..??

demam..??
sgt sensara diriku d watnya..
semuanye bermula mase aku gi kem negeri baru2 nie
punca nye aku xdpt minum air masak secukupnya..
mmg le kat cne xd bekalkan air yg brais
tapi tekak aku prlukan air kosong yg suam
mmg agak perit la time tu..
dari situla brmule nye tekak aku sakit
suare xde,,
 
bile aku gi pmilihn kat sksen15 plak..
pnykit mkin mnjadi2 sebb minum air ais..
stok air mneral dahla xbyk..
balek umah,,
batok aku makin teruk,,hidung bocor
yg paling sensara bile aku batuk,,jntung aku ase nk ggur
sakit sgt2..
 
smlm 02/05/2011
tetibe aku tringin sgt nak mkn kfc
laupun tekak sakit,,tetp pegi gak
with my kakak,,sape lg klu bukan
FAtIN SYAFIQA ABD MANAP


 kami makan dan melantak

 muke nmpak chat kn..??

sempat lagi

cbe tngok pic akk ak..
byk kn yg ktorg mkn..
pd hkikatnye 2,2 ngah xchat
akk aku mulutnye bengkk,,
kcian gile

perasan x yg bekas air tu brpeloh
tnda airnye brais..
kami sptotnye kne brpntang ngan ais..
ptg tu aku lupe mntak air tnpe ais
bile dh jdi cmtu xkn nk buang plak kn airnye
bedal jela,,

ayam yg brminyk
makin wat tekak aku gatal
kenyg mmg le
tapi rewrdnye adalah batuk ku mnjadi2
mmg trbaekkn

pagi tadi aku gi scol late
bdn dh ase laen,,tpi ak bia kn je
smpai kt scol kple sakit
bdn mule pns,,dada sakit
mmg trbaekla
cmplet smuanye ngan slesema skli

balek scol ngn kepala yg ting tong
smpai umah tros tido
nk mkn xslre,,ingt pas bngun tros ok
upenye makin mnjadi

sgt besar dugaan yg ALLAH bg kat aku
mungkn nie care tok ALLAH hapus kn dose aku..
amin..,!!

now,,aku baru pas mkn bubur n ubat
ase nk kluar blek tpi thn jela
em,,mau tido skjp
hopely leh trbngun tngh mlm nnti...
mau stdy n sok hrp2 aku larat tok gi scol..

Sakit mampu menghapus dosa
Semoga ujian dari ALLAH ini mmpu mnyedarkan aku

No comments:

Post a Comment