Wednesday, April 20, 2011

aktiviti bulan4 yg belun berAKHIr..!!

penat beno..!!
aku ingat bulan3 adela bulan yg pling memenatkn aku
upenye bulan nie lagi penat ngan aktvti yg brterusan

aktvti mggu nie brmula ngan debat BM
stiap ari de ltihn tok wkil scol
aku dan kertas A4
 
alhamdulillah..!!
lepas bertungkus lumus..
hasilnye
naib johan kami capai..!!
peace

siti solihah


pastu aktvti aku brsambung ngan
latihan pusat kadet bombe
5ari 4mlm dok kt balai
mmg best sgt2..
stiap ari de kenangn yg trsndri..
hari 1st 15/04


hari ke2 aku dah wat hal
hehe
katak dlm air 16/04

stiap pagi ktorg de
UKJK
ujian kecergasan jasmani kebangsaan
kuih gulung

fly in the sky

penerangan kawad hos


bile wat salah time kawad hos
niela jadi nye
prsembhn nasyd d tengah pns

kawad tayar


laupun penat tapi byk kenangan yg mngenbiraan kn
dan xmgkn d lupe kan
kami dan makanan xdpt d pisah

peace

the best

kami kadet puteri

peace 4 bomba

meriah kan aktvti aku..??
nie lom abs lg tok bulan nie
22-24/04/2011
de kem prgkat ngri kat kuala langat
hopely kami mendpt johan bg stiap acre

25/04/2011
aku de prtndngn bola tmpar MSSD sabak
agak penat tapi cube gak tok kuat kn diri!
dpt msok spruh akhr pn dh ckup membngge kn..

Otak yg cerdas memerlukan badan yg sihat
Belajar dari pengalaman utk terus brdiri
Semangat adalah kunci kekuatan
Pasukan yg baek akan membawa kejayaan

No comments:

Post a Comment