Thursday, April 21, 2011

ape ade pd angKA 3..??

sebelum aku mula bukak cite tok aktvti pnghjung bulan4
ari nie ak nk flashback cite bulan3
bulan3 oh bulan3

senarai aktiviti harian:
training olahraga
ptg2 de trainng volleyball
stiap ptg xkan mis tok gi lepak stadium
de tournmnt bola sepak daerah

aktiviti wakil sekolah:

26/03/11
pemilihan kadet bomba wakil daerah

time nie mmg best ble jmpe mmbe2 lame..
dh sthun lbih xjmpe diorg sbb last yr kadet sunyi sepi
untk layak jadi wakil sabak
ktorg kene lulus ujian masa angkatdan bentang hos
berat kut,,dh lame xbentang

sambil menunggu giliran

 kadet puteri 2009

 bomba 4 all


28-31/03/2011
olahraga MSSD sabak bernam
4x100m
4x400m
200m

yg paling best ke3,3 acre dpt msok final
no4,no5,no5
4ari brkampung d stadium sabak
tiap ari de kenangn tersndiri
yg peliknye,,
kwn2 aku smua hitam,,aku sorg je yg x
haha
hebatkan aku

no brtuah

antara olahragawan n olahragawati samtaj

super girl

super boy

with my abg

kalau mahu lihat lagi
galeri bulan3 menanti

29/03/2011
trainning badmintan
pas balek dari olahraga
trus blek umah tukar baju tok pmlihn bdmntan
baru aku tau,,sush gak maen bdmntn nie
slme nie maen2 je xikot prturan
haha
laupun xtrpilih tapi ptg tu ak dpt byk ilmu
trbaeklah

garam mineral mncurah2..!! haha

gelagat mereka brmaen

bile bace cite aku nie
msti de yg akan ckp aku nie tamakkan
bkn tamak la
tapi nk cari ilmu
ilmu yg brmnfaat


 Ilmu xmengenal apa
!!..majulah sukan untuk negara..!!

No comments:

Post a Comment