Sunday, April 3, 2011

02/04/2011

Teruja..!!
Dah lama xupdate blog ak nie…
bukan xde cite tapi xde mase..banyak sgt cite nak kongsi..
ari nie nak cite pasal hari tua sorg membe ak nie..
semalam bezday NASHRUL FITRI..
aku n black smbut kat D’muara…aku cume mmpu spponser kek n air coca cola je…


tapi best sgt dpt smbut kat tepi pntai,,,
angin sepoi2 bahasa cume bahasa kteorg je yg kurang sopan..hehe biasela membe2 kn….

 Bezday boy..!!!!

 muke xsabar nak makan kek..!!

 Balasan..!!

Peace..!!

KaMii


 kantoi d situ..!!

hampir 2jam la gak kami melepak..
ktorg nie klau dah jumpe 2,3 ari pn xckup tok brsembng..
smua bnde nak cite..
byk gak pic yg sempt ak snap but xsempt nk update dlm blog
sila la klik nie link klu nk usha pic kami

start esok nash n black dok 1kelas..
mmg riuh la kelas 5naim tu..
agak jeloz la gak aku ngan diorg..

xsaba nk tnggu event yg ktorg akan wat sme2 lg..
event pe lak ek pasnie...
meronggeng ke mana lak kn ktorg psnie..
entahla...

Sahabat adalah peneman aku
Aku gembira kerana kenal shbt2 aku
Sahabat selamanya

No comments:

Post a Comment