Monday, June 20, 2011

hAri ini..!!

terharu laupun xharu biru
buat prtama kali nye 
ssorg meminta aku tok mnganggap dia seperti kwn biase
sebab dia takut xleh jadi ssorg sperti apa yg aku harapkan

yang paling mngjut kan aku
bile dia ckp dia xnk dpt dosa
dosa..?????
bila dia kecewakan hati aku

aku suke mengharap tapi xbrmkne dia kene jd ape yg aku nak
aku mudah menyayangi tapi bukan mnyintai
aku takut d kecewakan tapi tetap terima kenyataan
aku ikhlas menerima kerna aku bukan insan smpurna

seandainya dia sudah jatuh cinta dgn org laen
aku xkan marah tapi dia harus brterus terang
setiap prbuatan msti de sebab dan penjelasan
xkisah la pnjelasan tu leh terima dek akal or tidak..

ape kene mngena ngn pic nie..??
entah la mgkin aku akan tembak seseorg
sseorg yg suke brselindung d sebalik bayang2 sendiri



jadi diri anda kerana ssorg yg ikhlas akan terima seadanya anda
Rupa yg cantik xbrmakna ada hati
Hati yg suci sukar d cari 

No comments:

Post a Comment