Sunday, June 26, 2011

aku menyEsaL..!!

YA ALLAH
mnyesal nya aku
aku xbrniat dan trniat
aku xsngje aku trpkse 

awk...
sy mntk maaf
sy tau sy slh, sy xptot wat awk cmtu
tp sy btol2 xtrniat pn nk kenakan
or uji awk, sy btol2 mntak maaf
sy btol2 mnyesal sbb dh luka kan hati awk
sy btol2 SAYANG awk bkn skdr msj or kata2 je
tapi prsaan tu tulus ikhlas dari hati sy
sy xkisah klu awk xpnh syg or suke kat sy
sy cume nak awk tau je prsaan yg wujud tu
awk sy cume mengharap kemaafan dari awk
seandainya awk mampu melupakan kekhilfn sy
awk taukn mana nak cari sy,,sy tunggu awk
 
 
lagi sekali
SITI SOLIHAH memohon maaf drpd awk
semoga kita akan terus menjadi KAWAN
awk tlg jaga ksihatan dan diri awk ye
sy redho ngan segala kptusan awk



belajar dari kesilapan sendiri
kesilapan yang tidak mungkin d ulangi


No comments:

Post a Comment