Sunday, June 12, 2011

Aku dah TUA...???

oit..aku tua pada tarikh 7/6 je
sblm n slps tarikh tu,,ak mude kmbali..
haha

sejarah kelahiran aku
07/06/1994
jam 1628
Hospital Teluk Intan, Perak
aku lahir je kat perak tapi stay kat selangor

mak aku org banjar selangor
+++
abah aku org banjar perak
dapat la aku yg dulu putih mlepak
skang dah cam muke nmpk kne sepak

sbnrnye sejak thun 2009
aku takut nk tempuh tarikh 07/06
de sbb yg jd kn aku cmtu
tapi tabah kn jela diri sbb aku xleh lari

tahun nie (07/06/2011)
awal2 pagi lg aku dh dpt hdiah
limitd addtion nye dr moto ksyngn aku
dah la dpt dmpet de rm2 je
mmbe lak ajak lepak KFC,, pasrah jela

jnji kul10,, kul10.45 aku nmpk mmbe2 aku baru gerak
aku ingat aku sorg yg lmbat, biase la jnji melayu
tapi janji untk jmpe tetap d kotakn cme mase je
hehe

kul11 lbih aku naek la kfc tu
ngan 2org best frenz aku nie nash n black
tengok2 rmai la gak mmbe2 scol rendh aku
meriah ngok diorg,,aku yg plan ajak bbudak laki skli
yela,,smua study jauh2, nie jela masa nye nk jumpa kn

tengahari tu
aku dapat kek dr geng2 scol rendah aku
d sebb kn aku slloo wish 'SHT' kat kek aku tu pn de tulis
Selamat Hari Tua ke17 Leha
aku ase comel sgt bnde tu laupn biase2 je




lepas tu 2org jejaka yg muke cam samseng nie blnje mkn
mule2 diorg wat aku majuk
hangin gile la aku bile diorg ckp nk blek
pdhl bru dtg,,aku diam n xckp pape pn
aku pikir aku nie xpntg tok diorg pn
tapi......


aku terus senyum je bile ngok diorg
dh la kat kautr tu aku wat drama ngn diorg
wat malu je org tengok
nsb baek mmbe sndri..hehe

hari tu aku xbyk sgt ckp
mgkn dok snap gmbar je,,biasela aku klu dh peggng cam
pas lepk kfc,,ktorg jln2 kt sg besa
ptg lak aku lepak kdai mmbe aku 'rosma'
mmg dh jdi rutin hrian aku lepak c2..










malam plak aku kluar ngan rahim
teman tapi mesra aku
dah lama xjmpe die
skli dh brsembng mmg xingt dunia
thanks sbb wat sy hapy mlm tu
laupun org yg d tnggu2 xwish pape


cube tenang kan diri
demi masa depan yg d cari


No comments:

Post a Comment