Saturday, June 18, 2011

2 hinggit..??

ayuh kembali brsekolah
rasenya cam dah lama sgt tak scol
yela pas gi johor, sehari scol then cuti prtenghn tahun
mmg rasa diri bukn bdk scol lagi la

2mggu cuti scol
mcm2 aku wat n aku pegi
merayap je keje nya
padahal dlm dompet de rm2 je

hari sabtu 5/6/2011
aku gi kenduri kat umah kwn aku
dari sg besa brbaju kurung brsma moto nouvu aku
penat mmg le tapi masa bwk moto tu,,xtringat lgsg kat mslh yg de


kul3 baru smpai kat umah yg terakhir
perak,,umah mahsuri (my wife) haha
smpai2 terus teguk air,,haus sgt2
pastu ktorg dok kat tmpt fmly pngantin
tetamu dari jauh la katekn





kenduri umah alip


ari ahad n isnin plak aku gi seremban
nie tol2 nak release tnsion
ble aku tnsion mmg mcm2 hal la yg aku wat

dahla mase nk gi tu tiket bas abis
nsb baek de 2org shbt baek aku nie ske mlayan aku
diorg anta aku smpai kat ktm sg buloh naek moto
thankss korg


seremban mari



ari kamis 9/6/2011
budak2 ajak gi sungkai
duit pn de rm2 je dlm poket,,mmg xle..
kcuali klu de org spport..hehe

plan ari tu bertukat kpd
gi bukit merah with fmly angkat aku
gerak kul12 smpai cne ptg
kitorg tido kat villa majlis daerah 

malam ktorg gi penang
1st time aku naek jmbtan p.pinang
cntik sgt pmndngn mlm tu ngan lmpu2 wne wni
then ktorg lepak kat padang kota,,mkn2,,mkin gmok aku









ari jumaat tu,, pagi2 lagi dh gi mandi kat
bukit merah lake town
mula2 xbest sbb airnye bau klorok
pastu ok la...bnde tu mngibas kmbali
kisah 11/06/2010 (jumaat)

hmpir 4jam gak la maen dlm tu
smpai aku kpenatan n ngok je adk2 aku maen air
dlm mase yg same aku call si dia sbb tringt balek kish tahun lepas
ase nk menangis time tu tapi aku kene kuat n tabah









sepanjang aku jln2 kat b.merah n penang nie
dlm dompet aku cume de rm2 je
kredit pun xde,,
enjoy jela ngan apa yg ade..


pengalaman mengajar kita erti khidupan
ketentuan tidak dapat kita tolak
ikhlaskan hati terima seadanya rezeki
!!...ILLAHI…!!

No comments:

Post a Comment