Friday, July 8, 2011

siapa DiA d hatiku..!!

d saat aku meraung kesedihan
aku terasa ade sseorg telah memujuk aku
aku rndu pujukan dari sseorg yg tlh lama hilg
tapi kali nie aku menangis kerana si dia yg tlh hilg
tp yg baru tlh mmpu mmujuk aku

adakah aku mudah jatuh cinta..??
aku tidak tahu jwpn nya tpi yg pasti
aku mmpu mnyintai dia spnuh hati
seandainya dia d ciptakan utk mmbimbing aku
aku terima seadanya walaupun hanya skdr seorg sahabat

tatkala aku brbicara dgn nya
kdg kala aku ingin brsikap jujur
tapi dlm masa yg sama, aku sedar diri aku xlyk utknya
aku cuba smbunyikn prsaan aku ini dan tidak mahu dia tahu
trlalu perit utk aku mnyimpan perasaan yg trbuku ini
mgkin ini jln yg trbaek utk prhbngn prshbtn yg tlh kami lakarkan


ikatan persahabatan lebih penting
ikatan ini tidak mungkin mampu d putuskan 
seandainya hati mampu brtahan
cuba brtahan dari terus menunggu sseorang

No comments:

Post a Comment