Friday, July 1, 2011

kejohanan sukan sAMtaJ part1..!!

semalam hari khamis
sekolah seperti biase
tapi cg rmai xmsok kelas
aku plak buzy siapkn nota sej
last2 xsiap gak..haha

ptg de sukan part1
klu ikot kn aku xde msok pape event ptg tu
tup2..!! nama ak naek, mmg trkjut la
xpsl2 kne mntk kbnrn blek dr my abg
nsb baek dpt blek n tukar baju,,
b4 tu kne bbel la gak ngan dia..

LOMPAT JAUH PEREMPUAN 1
hahaha,,acara yg aku cbe elak kn
dh tarik diri tetap de nama lagi
bukan ape aku xykin leh menng dlm acre nie
REZEKI ALLAH
pesaing ketat aku plak injure

JOHAN
haha,,tp just dpt 3.30m je
aku tau aku leh wat lg jauh dr tu
tapi aku yg malas,,emm mnyesal plak

TERBAEK
team aku byk bolot Emas n PErak ptg tadi
lompat jauh P1&L1
lompat tinggi P1&P2&L1&L2
lontar peluru xsure la plak


















part2 akn brsambung pd hari sabtu
klu aku sempat gi cc la..heheh
al-maklumla ptg nie mau trmnt brdbnd..
so jrg2 akn updte n3


sukan untuk semua selagi ingn mncuba
rezeki ada d mana2,,seandainya kita berusaha


1 comment:

  1. jangan lupa hantar nota cikgu tu ye..tugasan sejarah tu pun kena hantar juga minggu depan :)

    ReplyDelete