Friday, July 1, 2011

aku bErsyUKur dgn tAKdir ILLAHI..

ALHAMDULILLAH
akhirnye apa yg aku idam2 kan
telah ALLAH mkbulkan
cume aku blum brksemptn utk mmilikinye sndiri

aku harap xde pape halangn pasnie
semoga ALLAH mmberkati segala prbuatan aku
aku ingin membusy kn diri utk lari dari terus melakukn dosa
tapi aku masih tau tanggungjwb aku sbgai sorg hamba dan anak
walau apa pun trjadi pelajaran aku tidak akan d abaikan
aku akan genggam target yg aku ingin capai

perjalanan hidup yg masih pnjg utk mngenal siapa diri ini
semoga sentiasa d beri kemudahan dan aku tidak leka
selagi mampu aku ingin brsujud tanpa paksaan
kesalahan silam mnjadi penguat utk terus hidup




ALLAH sentiasa d sini 
janjiNYA tidak penah d ragui
 ikhlaskan hati selagi kau masih hidup dan berdiri
segala kecacatan menjadi tiang kehidupan ini

No comments:

Post a Comment