Sunday, March 13, 2011

sweEt FamilY..!!

hari nie nak cite bnde yg aku ase sweet sgt
kdg2 bile ngok die nye kbhagian
wat aku jelos
sape die tu ek..??
!!..ini die..!!

abg bombe sy
 
dah lame aku nak wat cite psl die
tapi tjuk citenye laen sgt
ari nie trdetik d hati aku tok menaip psl
en roland milik ann julie
dan
nuur adrianna azreen





aku sangat kagum ngan fmly die
d sebb kan die la
mmbuatkn cita2 ak nk kwin mkinlah kuat
haha
ok,,tu dh lari sgt dr tajuk

09mac2011
anniversary mereka
kcian abg lan sbb kne brtugas mase mlm tu
tapi abg ckp xpe sbb die dh bg hdiah kt wife die pg tu
smpai skang aku trtnye-tnye pela hdiahnye
pe ek..??

smlm bezday abg lan
(12mac2011)
ari nie die post pic baru
pic2 tu la yg wat aku nk cite psl fmly die
nk tau x,,antre hdiah yg abg lan dpt dari wife die
nie ha..!!





sweet sgt kn..??
ak doakn mereka sntiase bhgia
dan 
adrianna dpt ramai adik
bukti cinta mereka

khas tok abg lan:

nie je hadiah yg mmpu leha bg tok bezday abg
sory trcuri lak pic anda
btw..selamat hari tua
cepat2 dpt baby baru

impian:
i can gtting lovely family like my bro roland
get a hubby yg mncintai aku cam abg lan menyintai wife die


No comments:

Post a Comment