Wednesday, March 16, 2011

layang-LAYang pemainan tradisiONAl..

13/03/2011
ptg nie aku de jnji ngan my sis
Fatin syafiqa abd manap
time tnghari tu leh plak aku tertido pas mkn..
dh la tido xingat dunia nsb baek xgile..!!
mgkn d sebabkn kepenatan
pagi tu aku moto mak aku wat hal..
so sblm smpai kt stdium lagi
aku dah kene brsenam dgn mnolak moto mak aku yg mati kat tngh jln….
pastu aku anta mak aku gi pasar
baru jogging..penat kut..!!

nak tau tak pe jnji aku tu
tolong die wat asggmnt
ptg tu die nk wat photosht psl prmaenn tradisional
so aku kene tlg die,, ktorg wat....
LAYANG2 

 Ape yg nmpk pelik..??


best sgt maen lyg2 kt bendang..
Tringat zmn kcik2 dlu.
Cume beza nye time kcik dulu lyg2 ktorg trbang tnggi
Kali nie xmau plak die..slh wat kut..

Lari punye lari
Smpai xsedar sluar dpenuhi lecak
But best sgt2 lah..
Pas maen lyg2 aku gi kedai tok cari
GASING

 Ini die gasing..!!
Skang nie dah la bukan musim maen gasing
Hmpr 6kedai la aku msok kat area bagan tu
Alhamdulillah,,jmpe gak bnde yg brnama Gasing
Laupn xjmpe gasing bawang..ckup la gasing yg ade tu

Fatin syafiqa la org yg paling hapy bile nmpk gasing trsebut
Comel sgt muke die time senyum
Kakak sy la kate kn..haha
Bnde yg paling aku trkejut..
Die stil tau cmne nk maen gasing..
Sungguh hebat kakak aku sorg nie

???

Senja gak la baru aku smpai umah
Nsb baek xkene bebel ngan mak
This week xtau pe plak pe aktvti ktorg
Yg paling pnting aku nk die ajar aku
Snap pic dgn profsnl.!!



*mencari kegembiraan sendiri adlh cara trbaek untk melupakan mslh*
*kenangan mampu mengubah sikap sseorg sekelip mata*

No comments:

Post a Comment