Saturday, January 5, 2013

Mental Down: part2_komitmen

I've small komitmen in UPNM
dulu AJK bdk2 asasi awam 2012/13(opsimum)
tapi aku tarik nie sbb malas brbalah ngn jwtn trtinggi
skang big komitmen dalam family debat&silat

Kelab Pencak Silat UPNM (white tiger)
ingat lagi time kena paksa ngan cg utk msuk seni
penangan 2mggu demm sbb bljr seni kt samtaj berulang kembali
bapekali aku skip kelas sbb sakit kaki
urat terkejut bila maen seni yg lmbut n halus2 nie
sampai aku wat keputusan keluar dr kelab
tu kputusan aku, kputusan cg "NO" sy xtrima
fine, aku xnak hampakan cg
tapi aku nak masuk olahraga, dan cg pn beralah
so d lema dlm silat dh xda cuma mls nk turun training


Kelab Debat UPNM (my family)
kelab nie wat aku mrasai variasi rasa
masam,pahit n manis

pahit: bila dpt sorg yg yg ehh, hari2 dok nk gduh ngn ehh tu je
aku hormat sbb ko snior tp prgai tu jgn bjet pndai sgt
jgn pikir smua yg ko ckp n cdg kn btol
ok cukup bia la dia ngn dunia kmegahan dia
manis: bila dpt trainer, snior, kwn2 yg mghapy kn
ssuka hati aku je nk wt prgai gila2 kat kelab tu
kalau nak cite xabis 10entry
masam: rasa hambar, aku nk kluar debat
y..?? sbb aku rasa diri nie xtlg pape utk kelab
mcm patung hiasan dah la xmnghias ngn cntik
emmm..bia aku sndiri faham prsaan sbnr k

lepas nie komitmen aku hanya pd pljrn dan dia je
no silat, no debat, no aktif2

aku kena dapat pa yg aku nak sblm 2013 berakhir
b a good debater, good fighter 
kuatkan hati siti solihah
kawan bukan lawan tapi supporter 


No comments:

Post a Comment