Saturday, January 5, 2013

Mental Down: part 1_study

bukan je mental koyak,dah rabak, jatuh2 lg..
dalam d lema komitmen..
need tempat yg tenang utk cri punca d lema nie
bukan d lema keja or cinta
..............tapi hati............

UPNM
(tmpt mncari ilmu, kawan2 n pngalaman)
PRIVATE LifE
(diri sndiri, family, cinta)

aku takot sbb semngat aku nak belajar hilg..
aku sllu bg alasan tak suka subjek:
political  science&principle of economic
mmg aku stress gila bljr 2sbjk nie
y..?? sbb kena bljr TEORI
i hate TEORi

political science, da 27chaptr
takda gmbr lgsg totaly in english 
paling xtahan semua fakta 
dari 1st aku bljr smpai skang (3mggu) yg aku tau
political science is knowledge bout politics world.
exam in objective lg gila aku nak bljr
bukak buku ja nak nangis 

principle of economic, mikra&makro ekonomi
aku sgt la minat ekonomi
tapi! 1st time msuk kelas lepas aku skip kelas 3x
sir rasid: "sy xajar yg kira2 sbb exam in objective"
what the...............
aku nie byk dpt markah dr kira2 n selalu fail bab mngingat nie
start tu tiap kali kelas dia cnfrm aku wat  muka xnk ambk tau

walau perform mana pun sem1 aku
tapi bila sem2 hancus semua akan hancus
aku nk dpt 3.7++ so sem2 kna dpt 3.8++
camna nie........

pasrah tu berserah
camna nk berserah kalau tak berusaha
i need some1 2 teach political science
econimic tu inshaa ALLAH boleh bljr sndri
cuma nak or tak nak je..

tak minat bukan alasan
kalau berusaha semua boleh wat..
ujian ALLAH utk mnyedarkan hambanya
aku dh byk maen2 dulu
skang la masa utk aku ikhlas dlm hidup
terima kasih ALLAH sbb msih bg aku masa utk sedar



No comments:

Post a Comment