Friday, April 27, 2012

CINta dan hAtI...!!!

Hati ini.......
hati ini merana kerana terlalu mengharap
Mengharap pd rezeki ALLAH yg tidak pasti d mana
Mengharap pd cinta yang mungkin berubah
Mengharap pd takdir yg telah di tentukan

Aku baru kecewa dan kau tambah lagi kkecewaan aku
Aku tahu kau setia tapi keadaan dan sikap aku yg mengubahnya
Aku tahu kau tidak mudah utk berubah dan aku percaya kau
Aku tahu cinta kau hanya utk aku tapi die membuatkn aku tergugat

Aku tidak merasakan syurga
tapi die pnh merasainye apabila bersama kau sayang
Aku tidak hairan kerana kau terlalu baik
Aku percaya kau kerana lyanan kau terhadap semua sama
malah aku mendapat lebih dr mereka dpt
Itu dah membuatkan aku bahagia n yakin kau adlah takdir aku

Sayang....................................
akhirnya,,27 April 2012 menjadi sejarah antara kita
Kali ini aku benar2 yakin yg kau tidak mahu kehilangan aku
Semalam kau menitiskan air mata kerana takut
takut aku akan pergi tinggalkn kau

Sayang..................................
Aku tunggu kepulangan mu
Kerana kau mampu mebuka pintu hati ku
Aku ingin kau pulang utk masuk dan tutup pintu hati aku semula
Aku mahu kau seorang saja yg berada d dalam hati ini


salam sayang ikhlas dari aku..
Siti Solihah Mohamad Ali Gandi
'semakin dekat diri kita dengan ALLAH,,semakin kuat ikatan CINTA antara kita'


No comments:

Post a Comment