Monday, December 19, 2011

fall in love

aku jatuh cinta pada
keteguhan imannya
keaslian luahan hatinya
keindahan kata2nya
keikhlasan perbuatannya


NOVEL DENYUT KASIH MEDIK


1st novel yg aku baca wat aku seram sejuk
perjuangan dlm novel nie sush utk d gambarkan
kisah hidup seorang doktor muslim
mmbuatkan aku tersedar
akan keindahan tuhan yg tiada ganti
kekuasaan ALLAH yg tiada tandingan

tiap kali aku membaca novel ini
pasti aku trbayang seorang hamba ALLAH nie
status dia slalu mmbuat aku trsedar akn kesilapan aku
semoga hidup novalis n jejaka trsebut d rahmati ALLAH
kerana mereka brdiri d paksi yg benar...

satu hari nanti
aku akan mengikuti jejak langkah mereka
menjadi seorang pendidik yg brguna pd agama
aku tidak mahu mengulangi kesilpan dulu
dosa dulu sntiasa menghantui aku
aku mahu kehidupn baru yg dekat dgn ALLAH

!!!..pada kekasih hatiku..!!!
aku sentiasa berdoa agar kita mmpu brsama2
menuju ke syurga ILLAHI
wlau keras mana hati kita,
pasti kita mampu berubah
semoga ALLAH mengrahmati hbungan kita

mungkin raga kita trseksa
kerana kita hidup brjauhan
tapi mungkin ini cara terbaik utk kita
jauh dari mlkukan maksiat kpd ALLAH
makin cinta kita kpd ALLAH
makin kuat cinta yg wujud antara kita..
amin........




No comments:

Post a Comment